Monday, May 27, 2013

Diverse- un draft nepublicat la timp din motive inca nedeslusite

*Sunt zile in care ma satur de conventii sociale. De cele mai multe ori de exemplu vad ca unul vrea sa intre pe banda mea si il/o las. Dar azi nu. De ce? Well, poate din plictiseala, consecinta fireasca a aderarii de durata la reguli. Azi am fost un nesuferit in trafic: bagat in fata, slalom printre masini, 120kmh on icy roads (nu cu altii in jur). Un nene mi-a aratat the middle finger: greseala fatala, a mers cu proiectoarele full in spate vreo 10 minute - fie vb intre noi detest sa merg in spatele unuia ruland cu 40 kmh, banda a treia, in zona de 60kmh, asa incat il clanxonasem inainte.

*Ati vz vreodata cum arata o musca d-aia indesata bine aterizand cu 120kmh pe parbriz? Face chiar si un fel de "poc". Ei bine, imaginati-va o "musca" de juma de tona, numita moose, ai carui ochi minunati nu sclipesc in faruri ca la orice alta vietate decenta. Am trecut azi pe langa unul care primise un moose in parbriz, hmmm, scary rau.

*Uneori dai de o furtuna de zapada de nu mai vezi nimic. Ce drum, benzi etc? Spider sense si -din fericire ptr ca altfel nu mai apuci sa vb de spider sense- vreun camion mai mare pe care sa-l urmaresti sperand ca ala are o idee mai buna pe unde merge.

*Sunt unii indivizi care, desi relativ decenti in lume, nu se spala pe maini la toaleta. Unul era prof la univ, yaiks! *

1 comment:

  1. am si eu postari ramase in stadiul de draft. si postari pe care le-am sters dupa ce le-am postat, si unele proaspete la care ma uit chioras si-mi vine sa le dau delete. pentru ca mi se par personale sau mi se pare ca numai eu le-as intelege. uneori, tot carnetelul ramane de baza :)

    ReplyDelete