Monday, June 10, 2013

.
ok, am terminat de condus, cred ca 2500km sunt destul pentru 3 zile chiar si ptr unul pe care se presupune ca il relaxeaza activitatea.

Haideti sa va explic de ce sunt eu uneori acid. Ma rog, mai tot timpul :).

Duck and cover, here it comes:

Desi backgroundul meu este in science, cred ferm -delusional ?!:) - ca ceea ce stim sau ce vom cunoaste logic/stiintific este doar o mica parte din ceea ce este realitatea. In concluzie, am o mare problema in a emite enunturi din care sa reiasa ca detin cheile universului. Mai mult, am o problema poate si mai mare cu cei care sustin asta, moment in care intra in functiune un fel de agresivitate in restul timpului prea plictisita ca sa se miste si care incearca cu un deosebit succes din pacate sa combata pe detinatorul cheii folosind armele respectivului- adica logica.

Mai am o problema cu o fateta a societatii care ma irita din ce in ce mai des: cumva in societate o mare parte din cei ce conduc institutii - in general guvernamentale, dar functioneaza inclusiv la condo boards- sunt persoane care nu au o viata personala satisfacatoare (ca sa fiu asa, mai bland) si care suplinesc aceste lipsuri printr-o activitate intensa in plan organizatoric. Contradictia majora este ca aceste persoane ajung sa stabileasca reguli pentru o majoritate pe care nu o reprezinta si care, cat de cat, are o viata personala. Si cand mai apare si cate unul gen "drama queen" care vb 15 minute in fraze nerelevante punctate de exclamatii orgasmice, cu toata toleranta, mintea mea ar fi o scoala de vara apreciata probabil de orice inchizitor care se respecta.

promit ca maine, dupa ce dorm, voi fi mai calm. :)
.

3 comments:

  1. Concord cu tine, de aici din țara unde asemenea enunțuri sunt însoțite de: cheile Universului și mulți decibeli. Sunt tot mai convinsă că dacă vorbești normal spre încet totul e mult mai dulce în viață:)

    PS: de ce conduci cu miile de km, dorești să bați un record?

    ReplyDelete
  2. In Europa poate sa para o distanta mare (Italia de la N la S :) si inapoi), dar ptr Canada e ok, aici miscarea browniana e mai mica, 300km inseamna "ma duc sa vad un film" :)) . Niste workshops+flexibilitate fata de avion+de fapt mai putin timp decat {zbor+activitati adiacente zborului).

    ReplyDelete
  3. ah, mi-am amintit de Mexic! O sunasem pe mama mea să-i spun că plecăm la drum, aici aproape, în orașul vecin (450 km:)

    ReplyDelete