Wednesday, June 26, 2013

.
Am uitat sa va precizez bilantul faunei observate in timpul lungului drum parcurs recent:
-6 deers
-2 moose
-1 black bear

La caprioare a trebuit sa franez brusc vreo 2 ori, sa stiti ca dragalasenia nu e din pacate asociata cu o inteligenta deosebita in cazul lor.

Cu ursul a fost mai haios, ma apropiam de niste case si la vrea 50 m de ele am vazut din departare ceea ce am crezut, sincer, ca e un caine mare. Chiar mi-am zis "ia uite frate ce ditamai potaia au si astia, probabil ca or fi ursi prin jur" - si cand m-am apropiat si s-a ridicat in 2 copite sa ma vada mai bine, mi-am dat seama care era realitatea. Astia sunt destepti, nu sar in fata masinii de obicei.

Moose -  in afara cazului in care sunt atat de inteligenti incat noi in prostia noastra nu realizam asta, cred ca sunt unele dintre cele mai mentally-impared copitate. Nici nu s-au clintit cand am trecut pe langa ei, si am mers chiar destul de incet just in case.

2 comments:

  1. "in afara cazului in care sunt atat de inteligenti incat noi in prostia noastra nu realizam asta, cred ca sunt unele dintre cele mai mentally-impared copitate. ":)))
    dar ratoni, ratoni exista? cand am fost la verisoara mea in State, ma intorceam seara de la Stop&Shop (deh..:) si o coada imensa a traversat strada in amurg, de-am inghetat. apoi am aflat ca trebuie sa fi fost un simpatic si hot raton.

    ReplyDelete
  2. sunt si ratoni, dar prefera zonele mai sudice. sunt haiosi, dar cred ca sunt biased de cand am vazut serialul animat cu Cyril Rictus

    ReplyDelete