Friday, January 24, 2014

.
Ma uitam si eu ca toata lumea la povestea asta cu avionul si balbaiala autoritatilor.


Vine pe ecran un padurar, asa, mai din topor dar om normal, povesteste cum poate "domnisoara" ar fi putut fi salvata daca... Dupa el i se ia interviu unuia la vreo 55-60 ani, cred ca era medic legist, halat alb, voce autoritara; respectivul se referea la aceeasi nefericita studenta, redusa in mintea sa de idiot cu pretentii la "cadavru femeiesc".


Nu sar in extrema de a semna impreuna cu cei 70mii de romani pe siteul Respect... Da, este o drama, mi se pare trist ca a murit si la fel de trist ca acest eveniment regretabil este elementul care a adus pe aceasta tanara in sufletele calde si dornice de drame telenovelistice ale romanilor. As fi preferat sa fi fost privita cu respect cat inca era in viata si nu acum, nu asa, ca o exponata fara suflare in piesa asta penibila.


Cat despre ala cu "cadavru femeiesc", daca nu ar fi legi cred ca l-as impusca pe loc. Exista uneori o discrepanta atat de flagranta intre ceea ce vor anumiti indivizi sa para si ceea ce sunt de fapt incat cred ca am dezvoltat un fel de alergie la prostia in forma ei impopotonata. Am tot respectful fata de cei mai putin inteligenti dar cu bun simt, am o ura profunda fata de stupizii cu pretentii, costume scumpe, halate immaculate, debitand tembel si fara respect ineptii cu aere de atotstiutori.


O sa spuneti ca ura asta e daunatoare, sincer cred ca e nevoie de mai multi care sa simta asa si care sa fie mai altruisti decat mine - a se citi dornici sa ramana in tara aia- astfel incat sa actioneze spre a schimba ceva. Am plecat de acolo pentru ca am simtit ca nu rezist, riscam sa devin violent - am si fost de cateva ori, din fericire fara consecinte - daca altii ar simti la fel si s-ar si controla mai mult ar putea face treaba necesara.


Pana atunci, ne uitam toti cu gura cascata la TV.
.

No comments:

Post a Comment