Wednesday, July 14, 2010

Da, sunt ipocrit! :)

spun peste tot cat urasc iphones, desi imi planific -in secret, bineinteles- sa imi iau unul. Nu, nu am nevoie de el. Da, telefonul actual e de fapt mai bun - dar m-am plictisit de el ca naiba.

Asa este, am scris un post despre cat de prost e IPad-ul. Bineinteles ca vreau sa imi iau si d-asta, din curiozitate -bolnava, logic.

A fost ziua fratelui meu. I-am trimis carti de medicina, cadoul ideal pentru un pusti de 21 ani care probabil isi doreste cu totul altceva. Mai mult, am facut acum cateva luni bune o greseala de rationament majora, l-am invitat sa vina peste vara uitand complet ca saracul are sesiune pana la mijlocul lui Iulie, iar apoi nu mai pot eu.

Cu taica-miu am vb politica 1.5 ore dupa care am intrebat cum se simte cu coloana lui unduitoare. I-am promis ca o sa-i trimit poze cu D, posesoare acum a exact 5 dinti, inca nu am trimis nimic.

Maica-mii i-am spus ca o sa vin in Romania prin toamna (dupa 3 ani de lipsa), de fapt nu am cum, mai de fapt nici nu vreau sa fac asta cand pot merge prin Hawaii sau alte insule. De fapt, ca sa fiu sincer pana la capat am si vb cu un prieten care are un timeshare nefolosit de ani de zile sa mergem 2 weeks in Puerto Vallarta, in Mexic, in iarna asta. Da, stiu, sunt un monstru.

Peste toate cele, tocmai am platit niste taxe cu deadline acum 1 luna, cred ca o sa ma penalizeze astia cu vreo cateva sute bune $ (sper ca nu mai mult). Am nevoie urgenta de un asistent personal care sa vorbeasca la telefon ore intregi, sa reglementeze o groaza de bills pe care de ani intregi evit sa le mai analizez in detaliu, sa comunice cu o multime institutii cu care ar trebui sa reglez diverse probleme. Efectiv cred ca pierd cateva sute pe luna, dar nu am timp si pentru asta asa incat prefer, ptr moment, sa platesc pretul asta pentru a nu ma stresa/pierde timp suplimentar (cat scriam postul asta puteam sa sun la aia de la cablu). Viata in Romania era parca mai simpla din pct asta de vedere, nu aveam un morman de bills pe luna.

No comments:

Post a Comment