Monday, June 7, 2010

Tehnice

IPad.

Mda, ultimele aparitii tehnice sunt urmarite cu interes de numitul Pen -adica eu. Lasand apele sa se mai linisteasca, m-am dus sa pretaluiesc noua aparitie Apple, dupa ce masele s-au mai calmat -adica acum vreo luna jumate. Vroiam sa vad daca poate fi un inlocuitor demn de actualul meu tablet, windows-based.

E vreo 500 bucks. E dragut, subtire-in spiritul Apple. Grafica: superba, totusi parca nu se misca asa de repede cum m-as fi asteptat. N-ARE MULTITASKING! shoot, in 2010??!? ok, next: deschid browserul, sa vad daca pot sa salvez un fisier PDF - one of my biggest issues! NU, NU POT! Browserul acela este ptr kindergarden, ca optiuni. Ok, hai sa intru pe un website, sa vad daca pot sa rulez un flash video: NU, NU SE POATE! Mai flip cateva pagini de desktop, o groaza de aplicatii mici si annoying, toate cu o grafica exceptionala dar, din pct meu de vedere, niste prostii (mda, daca vrei sa vezi table of elements si sa te misti in jurul unui nugget de aur, e ok probabil). EBOOK Reader? Nu pot sa fac zoom in formatul landscape, nu pot sa selectez-copy-paste. OMG!!

Shoot, de ce ar da cineva 500$ pe un item atat de locked in aplicatii/utilizare??!? My God, cum reuseste o firma sa promoveze un produs inutil si overpriced printr-un marketing agresiv!! Imi cer scuze pentru pleiada de users care ridica in slavi usurinta utilizarii, mai bine sunt stimulat intelectual de un PC pe linux sau windows... fie vb intre noi, la cat am formatat/desfacut/montat zilnic computerele mele varza pe cand eram in Romania, cred ca o sa ma descurc cu produse "complicate" dupa standardele lenesului utilizator vestic.

No comments:

Post a Comment