Tuesday, June 1, 2010

Romanii au reusit iarasi!!

Bucurie mare, dragii mei!

Dupa inventarea stiloului si zborul lui Vuia/Henry C., stiinta romaneasca a mai realizat un mare pas inainte! In premiera mondiala -si nu numai- un cercetator roman a reusit sa vindece ...CANCERUL! Si, pentru ca deja era banala incercarea de a vindeca aceasta -sa-i spunem boala- prin contact direct, cercetatorul nostru a aratat ca interventia terapeutica poate fi -si chiar se recomanda a fi- realizata de la distanta.

Obtinute in urma unui setup experimental complex, rezultatele vorbesc de la sine: 3 sobolani injectati cu celule canceroase in cocoasa traiesc, practic, o a doua adolescenta cancer-free. Va intrebati probabil cum s-a ajuns la aceasta realizare? Un fizician i-a tuns, a colectat parul in cateva eprubete pe care le-a supus unor campuri electromagnetice. In urma iradierii suvitelor, fostii lor posesori, cocosati de galma canceroasa, s-au vindecat.

Va prezint una din "probele de la dosar": eprubetele!


Chiar in clipele acestea, probabil, zeci de cercetatori din centre europene si din am de nord -take that, you capitalist bastards!- sparg cuprinsi de frustrare tools de sute de mii $, constienti ca, si de aceasta data, un fizician obscur dar genial dintr-o tara aparent obscura le-a oferit o lectie de viata pe care nu o vor putea uita curand.

Sursa stirii initiale si a imaginii de mai sus: Ziarul Libertatea, June 01/2010.

Acuma serios: ??????????????????!???????????? OMG!!
Initial am ras in hohote, apoi mi s-a parut dintr-o data f trist. Si chiar e...

ps. azi nu am avut absolut nici o idee worth mentioning :)

No comments:

Post a Comment