Monday, August 16, 2010

Explozia de la Maternitatea Giulesti

Mare tragedie dragii mei, MARE.

Nu stiu ce s-a intamplat acolo. Nu cred in variantele penibile cu explozia aparatelor de aer conditionat - poate doar daca ai planta o grenada in ele. Dar haideti sa va marturisesc faptul ca intamplator am cunoscut personal marea somitate medicala care conduce acest spital, dr. Bogdan Marinescu.

Unii spun ca e un medic bun, altii nu. Cu siguranta e pe undeva deasupra mediei in romania, ceea ce nu inseamna performanta, ci de multe ori suficienta. Este insa, dupa anumite pareri printre care si a mea, un element nociv si imoral. Am fost la dansul in anul 6, dornic sa ma interesez in legatura cu pozitiile la doctorat. A binevoit sa imi arunce o privire intre o sotie de diplomat si una cu multe kg de aur la gat, mi-a spus sa astept. usa la consulatii era deschisa, am putut sa aud lejer "profesionalismul" (imi dau seama acum, atunci eram un tanar necopt si probabil usor impresionabil de hiene de genul acesta). Apoi, peste vreo ora jumate, a revenit in holul din fata biroului sau. Mi-a spus -desi nu avea legatura cu ce il intrebasem eu- ca in spital activeaza o firma de fertilizare in vitro (da, e a lui, dupa cum am aflat ulterior, si e foarte banoasa). Apoi, cu gesturi largi, mi-a aratat ramele din jurul usii biroului sau, fiecare cu un nume de firma. M-a intrebat ce sunt ai mei, intamplator taica-miu era director la o firma destul de mare - pe vremea aia. Mi-a spus ca toti cei din rame au avut onoarea sa fie sponsori ai clinicii de IVF si mi-a sugerat ca o sa se gandeasca la ce vreau dupa ce o sa primeasca un telefon pentru o sponsorizare. Mi-a facut impresia unui afacerist de duzina, nu un medic cu prestigiu.

Bineinteles ca nu am sponsorizat hoitul ala comunist, ii las pe altii cu mai putina minte sa o faca. Iar pentru cei care scriu pe forumuri chestii gen "multumesc domnului dr. Marinescu, m-a urmarit in sarcina si totul a decurs normal" ii anunt ca, din fericire, majoritatea sarcinilor cat de cat urmarite decurg normal. Din nefericire, calitatea unui medic este dezvaluita de situatiile complicate.

La mai mare, domnule marinescu!

1 comment:

  1. Am auzit si eu, e groaznic ce s-a intamplat... The Grand Cardinal Cross e de vina.. (cei care nu sunt pasionati de astrologie nu vor intelege). Vroiam doar sa spun ca Marinescu a asistat-o pe mama la nasterea mea, asa ca nu pot sa fiu 100% impotriva lui atata timp cat e primul om care m-a tinut in brate (sau in mana, ma rog). A fost coleg cu mama si ea imi spune ca nu mai este cum era odata, ci mult mai inrait, afacerist etc. Democratia prost inteleasa i-a schimbat in rau pe foarte multi... trist.

    ReplyDelete