Friday, September 16, 2011

.
2 cunoscuti:

1. A, barbat la vreo 40 ani, se ocupa cu finante. De fiecare data cand il intreb ce mai fac cele 2 fete ale sale (sunt cam in gimnaziu) pare sa ii displaca profund subiectul. Precizez ca acesti copii sunt cu actuala nevasta, no medical issues whatsoever, nici o problema de comportament sau alta in afara de faptul ca sunt...fete (A provenind din Orientul Apropiat).

2. L, romanca la vreo 40 ani (desi public isi afirma varsta cu aprox 6 ani mai mica), a nascut acum cativa ani o fetita. In primul an nu a vrut sa ii dea prea mare atentie iar in societate nu pierdea nici o ocazie sa spuna cat si-ar fi dorit un baietel. Sotul din fericire s-a ocupat de copil compensand dupa puteri dezinteresul mamei.

Am o problema cu cei facand parte din tipul de mai sus: nu ii suport. Sincer, in afara de cativa barbati -putini- restul sunt absolut BORING. Nu ai ce vorbi cu ei, hockey, pescuit, job, fotbal, "uite ce masina", "ce buna e aia", glume proaste en-gros, etc. Am conversatii mult mai interesante cu femeile, gandesc mai putin superficial, efectiv de cele mai multe ori ma plictisesc teribil vorbind cu barbatii - in general o fac atunci cand nu am chef sa-mi folosesc mintea.

Nu inteleg gandirea asta primitiva conform careia baietii ar fi mai valorosi sub orice aspect decat fetele. Am o fetita si sincer I couldn;t have asked for more.

.

No comments:

Post a Comment