Wednesday, September 21, 2011

.
Cand citesc stirile din Romania de fapt nu ma intereseaza atat stirea in sine cat comentariile cititorilor, reactia oamenilor vis-a-vis de ce se intampla. Rar sunt reactii interesante, si mai rar apar idei care merita redate. Insa in comentariul de mai jos, scris probabil de unul dintre multii pacienti ai Dr. Pesamosca in subsolul stirii despre moartea acestui mare doctor, se afla o astfel de idee pretioasa:


Azi traiesc datorita maiestriei celui care a fost OMUL SI PROFESORUL ALEXANDRU PESAMOSCA. Acum aproape 32 de ani am fost si eu pe mainile lui dibace.....si m-a salvat. Pe atunci lucra la Spitalul Grigore Alexandrescu. Cineva imi spunea azi (citise intr-un ziar),ca nu crede ca nu a luat nimic in viata lui de la pacienti....eu va pot confirma pentru ca stiu de la mama.....i-a spus ca daca vrea sa-i dea "ceva", nu ma mai opereaza......OMUL asta nu a luat spaga vreodata! Pentru el era mai important pacientul....In ultima vreme simteam tot mai mult nevoia sa-l vizitez, sa-l cunosc pe cel datorita caruia traiesc azi....am tot amanat momentul.Toata ziua de miercuri m-a durut din ce in ce mai tare locul operatiei de acum aproape 32 de ani si nu-mi dadeam seama ce poate fi....durerea a continuat pana joi, toata ziua. Cand am ajuns joi seara acasa, la Protv erau stirile de noapte....si am vazut stirea ....atunci am inteles de ce ma durea locul operatiei...omul asta se lega de fiecare pacient pe care il opera......Regret nespus ca nu am apucat sa-l cunosc personal si sa- spun: MULTUMESC DOMNULE DOCTOR PESAMOSCA, DATORITA DUMNEAVOASTRA TRAIESC AZI.

No comments:

Post a Comment