Wednesday, May 26, 2010

Franturi

Azi am facut o miscare maiastra si mi-am eliberat o zi pe saptamana, la aceiasi bani!! Deci, voi munci exact 4 zile pe saptamana, am cu o zi mai mult de petrecut acasa - o pun pe D in cangure (chestia aia in care tii plodul in fata) si mergem sa descoperim America.

In partea noastra de America a plouat mult in ultima vreme, dar de 2 zile e soare, totul este verde inchis, iar relativ curand am descoperit la 200m de casa mea o padure cu brazi inalti, poteci urcand si coborand si un rau destul de lat -cam la cel putin 10m - pe care se plimbau niste rate salbatice. Din loc in loc, cate un iepure te lasa sa te apropii la o distanta care ar salta penele de pe ceafa oricarei lebede din Austria. Iarna trecuta am vazut si cativa cerbi prin preajma, se pare ca avem si ceva coioti mai rusinosi prin jur.

Ne-am hotarat sa ne mutam familiile peste ocean, avand in vedere situatia din tara muma. O prima surpriza: "care vine primul"-envy. Pai, spun eu, daca voi vedeti o pb in asta, veniti voi primii. "A, nu, nu putem, avem aici un un rost." etc. Atunci, le spun, ce vreti de fapt? "Pai tu tii mai mult la ailalti decat la noi?" Ok, afirm, asta e o prostie, dar chiar si reducand la absurd, cu ce schimba asta -logic vb- decizia voastra din mom ce v-am spus ca puteti veni voi primii?! -deja ma enervasem. "Pai ce sa caute ei acolo?" - asta a fost mom in care am inchis telefonul, D-zeu sa va mai inteleaga... Will call again in about 2-3 months.

On the bright side, fac planuri sa termin basement-ul. O sa merg sa ma uit la cateva lucrari finalizate, sa ma decid ce vreau de fapt. As opta pentru o camera mare, larga, nu mai multe mici. In pereti sa fie nise luminate cu leds, sa pun un semineu la mijlocul peretelui cel mai lung, care sa fie imbracat in piatra de culoare mai calda, de preferat o nuanta inchisa. Deasupra semineului sa fie un tv, in fata cateva canapele comode. Trebuie sa pun si un bar din lemn de culoare inchisa intr-un colt, ca sa fie man-cave-ul complet. Nu beau decat f rar (nu ma luati cu CAGE :)) ), dar e placut sa discuti la un pahar de sherry/cognac/vin diverse chestii, intr-o lumina nu foarte puternica. In celalalt colt, opus fata de bar, as vrea sa pun niste biblioteci simple cu carti, s-au strans cam multe pe sus; aproape, sa fie 1-2 fotolii ptr citit. Off, inca nu am ceva clar in minte, e limpede ca trebuie sa vad mai multe imagini cu finished basements sa ma inspir.

3 comments:

  1. vai, aproape kitsch.
    :) glumesc, desigur, dar m-am zburlit un pic. parc-am mai vazut undeva ce descrii tu :) micul protest tine de 1. semineu - nu stiu ce am impotriva lor, zau, doar nu mi-au facut nimic. cred ca mi se par in plus + pericol de incendiere etc. sa auzi cum trozneste focul, sa vezi cum se joaca flacarile si sa mai simti si miros de ars? nu, multumesc, stau ca pe ace :).
    2. biblioteca. aici e o problema recent acutizata. am facut prostia sa dau mult prea multi bani pe niste carti care intamplator arata bine. nu pentru acest motiv le-am luat, dar pentru acest motiv au costat atat. romane, nu albume de arta. un moment de proasta inspiratie si de dezinformare, in fine. si acum, cand aud de biblioteci, imi imaginez rafturi pline de carti care "dau" bine. fatoase, legate in piele, aliniate, aproape identice si importante. brrr...
    e chiar basemenet sau demisol? nu ca ai fi cerut sfatul cuiva :), dar eu as lasa incaperea goala. cu tv-ul pe perete, instalatie audio buna si o canapea pe roti, usor de manevrat. si cand nu se vizioneaza filme, se canta karaoke sau se danseaza sau se face sport! :)

    ReplyDelete
  2. e un demisol de fapt :) .

    cu semineul, nu o sa-l pun pe lemne, ci cu gaz, cu o sumedenie de valve care te protejeaza de evenimente nedorite - dar mimeaza bine pe cel cu lemne. deci nici o sansa de miros de ars, as avea pompierii la usa in 10 minute cu toate fire alarms! :))

    Eu am o mare problema, momentan: iubesc cartile (unele chiar nu sunt aratoase) dar am foarte putina rabdare sa stau sa citesc una cap-coada daca nu e extrem de interesanta. Problema apare atunci cand le selectez, f multe mi se par f interesante, macar partial! Asa incat am carti pe care imi propun sa le citesc de juma de an, si tot nu apuc (acum vizez una super cu istoria Parisului). Chiar ma gandeam, referitor la ce ai spus tu la pct 2: nu am mai citit un roman (fiction) de vreo 6 ani! simt ca nu am destul timp si ca ar fi mai util sa citesc o carte ancorata in realitate...

    La main floor am un alt semineu -tot cu gaz- deasupra caruia am pus un televizor, arata bine - de aici intentia de a "exporta" modelul si la nivelul de jos.

    ReplyDelete
  3. da, de acord cu romanele vs nonfiction.
    uite ce se mai citeste in tara http://www.adevarul.ro/cultura/Bookfest_in_cifre_0_280172545.html

    ReplyDelete