Thursday, May 13, 2010

Ieri am avut iar confirmarea faptului ca ma grabesc uneori sa trag concluzii. Haideti sa va povestesc:

Eu, in mijlocul AmN, infometat. Vad un "gasoline alley" cu un semn mare de McDonalds, opresc. Intru sa imi iau ceva ptr drum-imi plac McMinis-urile astea noi- apoi ma hotarasc sa mananc ca omul, la masa. Imi aduc aminte de spalatul pe maini. Prima surpriza: la toaleta nici o chiuveta libera din cele 3, se spalau de mama focului unii imbracati intr-un semi-costum (imaginati-va niste soferi dubiosi de tir imbracati la sacou); pe counter, caciuli de blana de miel ca in Romania. Fuck, mi-am spus, cred ca e mai safe sa mai dau o tura de parcare pana termina astia cu "dusul". Gasesc in torpedou niste solutie dezinfectanta, rezolv pb germenilor si ma asez in interior la Mac, era aer conditionat (da, stiu, aia aveau caciulile dupa ei desi afara erau 20C). In fata fast-food-ului, alti vreo 2 dubiosi, aratau la fel ca aialalti. Unul din ei parea mai sef, avea ochelari de soare smecheri, de RoboCop. Intre timp, apar si aia din baie, ii vad ca aranjeaza scaunele de la terasa. ?!?

Devenisem de-a dreptul intrigat, dupa cum se asezasera, in linie, umar la umar pe scaunele alea, cu ochelarii de soare dubiosi, cefe groase, caciuli de miel, era o imagine exact de judecata tiganeasca; lipsea insa ceva, obiectul judecatii, ceva care sa fie acolo in fata lor.

Deodata, cei care aveau caciulile alea ciudate le pun alaturi, cei cu ochelari si-i scot. Incep sa se miste sincron, si abia atunci, spre rusinea mea, mi s-a luminat mintea: se rugau, cu fata spre Mecca.

No comments:

Post a Comment