Thursday, February 10, 2011

Aventuri pe o panza de paianjen

Eram prin anul 1 de facultate intr-o vreme in care internetul tocmai trecea de la anostele comenzi in DOS scrise cu alb pe ecranul negru la primele pagini de web in intelesul actual.

Intr-o zi mi-am facut cont de e-mail.

Asa incepe povestea, cu acel cont. Il aveam, dar nu aveam pen-pal. No problem, cum atunci erau la moda Mirc-urile, am facut rost de el. Sau mai bine zis ea. Dansa era din Cluj, la 9 ore distanta cu trenul si 2 clickuri cu computerul. O chema KK (lipsea al treilea K si printr-o coincidenta fericita nici eu nu eram african-romanian). O fiinta deosebita, cu simtul umorului, in mintea mea un fel de Ditta von Tiese (asa s-o scrie?!) cu Stephen Hawking's brain. Din vorba in vorba -dupa vreo 2 luni de vorbarie sporadica - hai la Cluj! Vii? Well, doar n-o sa scriu ca stii, mi-e frica, e la mama naibii cu trenul, ce-i spun bunica-mii etc?! No, hai ca vin!

Imi fac rucsacul, bunica-mea stie ca merg la munte, cell-ul Sagem ultima generatie (o caramida respectabila) e incarcat deci tine 4 ore, let's move yar arse Pen! Pe la Sighisoara ma cuprinse asa un pic de panica (era ora 8 seara, iarna): ma Pen, daca aia nu te asteapta si a fost o gluma proasta? La asta nu te-ai gandit, corect? Am dat din aripi a lehamite imbatat de mirosul de usturoi ce emana din sunca vecinilor de compartiment. Ce-o fi o fi!

In gara din Cluj, mai tarziu, descaleca Pen ca un veritabil Cristofor Colon mioritic. Intuneric, dubios, parca zaresc o mogaldeata undeva pe peron mai incolo. Ma apropii cu reticenta: "KK?" "Pen?" "k!" "Pen!!" "ok" fuuuffffffffff, thank God ca nu tre sa gasesc tren inapoi/cazare.

Ea era tot asa de departe de Ditta precum eram eu probabil de Siegfried -let's say though ca Pen nu era totusi deloc urat ;) - dar cred ca mai aproape eram eu de S :)) . Anyways, nu imi dau seama cum a avut curajul sa bage in casa un necunoscut, din fericire pentru ea a fost Pen.

Am vorbit, am ascultat rock la greu, am baut vin, am vizitat Clujul. M-a dus chiar la vreo 2 cluburi, unul intr-un fel de pivnita veche - cred ca se numea Diesel?!?- destul de simpatic. Nu va ganditi la prostii, nu era cazul, Pen din pacate nu s-a simtit atras decat de dimensiunea intelectuala a numitei KK si e un gentleman.

M-am intors in capitala Duminica, dupa 2 zile faine in necunoscut.

2 comments:

  1. Diesel trebuie sa fi fost, la cum il descrii!
    ce vremuri!eu eram anti mIRC dar imi placea un forum, uf, ca am uitat cum il chema. Transylvania web factory cred.

    ReplyDelete
  2. Nu stiu mai Monica daca pe vremea aia erau forumuri. Cand ma gandesc la asl pls lol si alte prostii d-astea ma bufneste rasul acuma. Dar de, eram si noi tineri si nelinistiti.

    ReplyDelete