Thursday, March 17, 2011

Unde Pen bruscheaza pensionarii

Pen semi-undercover, 10am Zulu Time, asteptand la catedra. Pe usa isi fac aparitia ca niste linii si puncte ale unui mesaj MORSE, unul cate unul, in jur de 6 oameni. Pen, mare artist al profilingului, incepe:
-asta pare isterica, femeie la 50 ani fara verigheta, vorbeste rapid: PRM
-barbat la vreo +40 ani, imbracat relativ modest, pare ceva tradesman: PDSR
-profesor, vorbeste repede dar pare putin nesigur, are cam prea multa initiativa: PNTCD
-doamna relativ atragatoare, destul de bine imbracata si la locul ei: poate PNL
-student, vorbaret, slim, negricios si bagacios: probabil tot PDSR dar mascat ca altceva
-tanar la vreo 25-30 ani, imbracat normal, nu prea vorbeste: habar nu aveam.

Ei bine, tocmai de la acest tanar misterios avea sa vina surpriza.

-Asa, dumneata de la ce partid esti?
-Partidul Pensionarilor.
Pen ridica o spranceana a necredinta. -Cum sa fii de la Pensionari, ai sub 30 ani!
Tanarul nostru devine cam iritabil, chiar un pic agresiv: -Da domnule, sunt de la Pensionari, care e problema??
-Da-mi te rog buletinul.
-Nu am.
-Deci esti un pensionar fara buletin sa inteleg.
-Uite aici, am legitimatia de la partid.
-Lasa domnule, iti fac trei legitimatii d-astea intr-o ora in photoshop (Pen avea experienta generoasa cu abonamentele RATB), vreau sa fiu sigur ca esti cine spui de pe lista asta.
-Il am acasa.
-Si cum, umbli asa, fara buletin?! Daca te opreste politia pentru a verifica domiciliul? --Pen devenise deja antisocial, auzi tu, face parte din partidul pensionarilor la 20 ani!!
-Lasa, nu te intereseaza pe d-ta daca ma opreste sau nu politia. Da-mi lista aia sa o semnez.
-Imi pare rau, dar nu pot sa ti-o dau. Uite cum facem, mergem la echipajul de politie din clasa vecina sa te legitimeze, eu nu imi asum riscul de a periclita bunul mers al alegerilor admitand in comisie un individ care nu are asupra sa acte valide de identificare!

A plecat enervat, adevarul era ca ceva imi spunea ca e unul din aia care cere la 5 dimineata sa mai numaram iarasi toate voturile pentru ca a gasit el unul stampilat mai suav pe o dunga...

No comments:

Post a Comment