Friday, March 4, 2011

India, oh, India...

Ieri, ora 1pm. Intru eu tacticos pe sistemul online in care vad chestii financiare legate de serviciu. Parca era ceva schimbat, interfata era mai colorata si apareau mai putine proiecte (minus 1, cel mai important).

Sun la helpdesk.

Pen: Buna ziua dragi pretini si tovarasi!
Gigi (nume generic): Din indepartata Indie venind cu chef de munca te saluta V.D. ! --cred ca asta a vrut sa spuna, nu am inteles decat partial.
Pen: Presupunand ca am fost salutat si nu injurat, uite, in 2 propozitii si la obiect, asta e problema, nu vad unul dintre proiecte.
Gigi indianu': #$@ an' $#!@!, righ'?
Pen: Dragul meu tovaras, Pen te roaga sa vorbesti mai rar si mai tare pentru ca nu a inteles 90% din mesajul transmis.
Gigi, mai rar: #   $    %  ##  and u kan @ 3##  .
Pen: ok, uite, nu sunt sigur ca am inteles dar ca sa fiu sigur ca TU ai inteles iti mai relatez inca o data ce ma nemultumeste (a urmat mai pe larg povestirea, in cuvinte mai simple).
Gigi: -ceva parca mai inteligibil, dar acum nu mai facea sens logic ceea ce spunea.
Pen: Gigi tata, uite, vreau sa vorbesc cu S-U-P-E-R-V-I-S-O-R-U-L tau, ok? Nu vreau sa te reclam in nici un fel, o sa vb ok despre tine, dar sincer pierdem timpul amandoi continuand si ma intereseaza doar sa imi rezolv problema.

Gigi se indeparteaza punand telefonul pe desk -nu stie sa apese HOLD Call- si incepe sa explice in punjabi catre o alta persoana. Dupa juma de minut, surpriza:

Gigi 2: Hela? Helaa? Eu este Gigi 2, cu ce pot ajuta? -- accent foarte dur dar totusi de data asta intelegeam ce spune asa ca nu am mai facut nazuri.
Pen incepe sa explice, ala nu intelege, iar explica, Gigi2 parca intelege, dupa care arunca cu presupusul:

Gigi 2: Proiectul este inchis.
Pen: nu e inchis, e foarte viu si da din coada as we speak.
Gigi 2: Pai arata aici ca e de la 2009 la 2010.
Pen: Dragul meu -incepusem sa ma cam enervez- da scroll in jos 2 randuri si vezi ca ala e anul 3, acum e anul 4. Si reducand la absurdul absurdului, daca ar fi cum spui tu nu as vedea alt proiect care s-a inchis in 2008 pe care IL VAD!

Gigi 2 triumfator :pai nu s-a deschis atunci!
Pen: uite, vad proiecte care s-au inchis, vad proiecte care sunt deschise, vad proiecte care inca nu s-au deschis si se vor inchide in 2014! Nu intelegi ca nu are logica ceea ce spui?? Verifica te rog daca a fost o eroare cu transferul datelor pe noua platforma, vreun typo in date, project number, etc.

Gigi 2 dupa cateva momente de gandire: nu, nu cred a e asta.

bai, era un dialog de handicapati, serios.

Pen: draga gigi2, care este supervisorul tau? give me his contact info, please and thx!
Gigi 2: pai nu  e acum in birou.
Pen: asta e ok, nu ti-am cerut sa-mi confirmi daca te tine de mana in clipa asta, vreau doar numele, telefonul si e-mailul sau!
Gigi 2 da un nume si un telefon.

Pen suna la ala, no answer si nici o casuta vocala, caut pe net nu gasesc nimic...

Mai, cum ajung astia in Am de N (era un numar local, sa nu fi fost vreun forward)?????

1 comment:

  1. Mda, primesc un mesaj de la respectivii de mai sus prin care sunt anuntat ca a fost o eroare de sistem, au re-run scriptul si acum apare proiectul pe care nu il mai vedeam.

    Wasted time=2 hours, absolut inutil.

    ReplyDelete