Wednesday, February 24, 2010

First things first...

De obicei urasc negocierile cu car dealers. Iti arunca in fata o padure de balarii, pui initialele in nspe mii de locuri. Dar aseara am avut un moment surreal.

 Am fixat intalnirea cu X vreo 4 ore inainte. Ca de obicei, imi fac temele, iar primul pas e bineinteles GOOGLE. El, probabil la fel :)), eram ca doi comandanti de osti care si-au trimis spionii inainte de batalia finala. Mda, not too much, canta la chitara -cine nu canta??- are 3 copii, sta cu prietena in cartierul X intr-un condo nou, pare baiat de gasca, multi prieteni etc. Foarte nespecific, fie vb intre noi, cam la ce te-ai astepta la un dealer, baiat sociabil cu sapca intr-o parte. A fost insa un moment super cand, la intalnire, to knock me off balance, ma intreaba: si cum e treaba cu bugetele in unitatea Y (exact unde lucrez eu, deci baiatul era in tema). Ptr moment m-a surprins incercarea lui de profiling, apoi am scos din maneca ce stiam si eu: e asa si asa; btw, care mai e pretul unui 2 bedroom condo in cartierul Y, langa supermarketul Z (exact acolo unde se mutase acum vreo 2 luni)? :)) Probabil nu se astepta deloc, a ramas cam masca.

Dupa intro-ul asta, am trecut la treburile noastre. :)

No comments:

Post a Comment