Wednesday, November 3, 2010

Jekyll and his not-so-friendly side

-Mr. X, tocmai am fost informat ca esti (in eng suna mai politicos decat in romana) programat pentru un consult la Z. Uitandu-ma prin analize, cred ca ar fi bine daca as putea sa te vad in aceeasi zi. In plus, daca nimic nu s-a schimbat stiu ca e ziua ta libera (scria in chart) asa incat ar putea fi mai eficient pentru amandoi sa punem vizita in ziua respectiva (oricum trebuia sa vina peste o saptamana).
-A nu, e imposibil, iar la vizita??? Pai eu am timp asa, sa ma plimb din clinica in clinica? Am mai spus, sunt o persoana ocupata!
-Cred totusi ca ar fi in beneficiul tau daca ai veni sa te vad, ultima vizita a fost acum 4 luni si oricum biroul meu este la cativa metri de locul unde oricum ar trebui sa vii pentru celalalt consult. In plus, sincer cred ca ar trebui sa vorbim, avand in vedere analizele. Nu este ceva grav, dar cred ca este necesar sa vorbim.

...alte cateva replici mai acide din partea pacientului..

-Bine, fie, poate ( :) ) o sa vin. Cand, la 07:30 in the morning? Offf, o sa vad daca ma trezesc...
-Mr X, multumesc pentru promisiune, see you then. Daca altceva intervine intre timp, stii ce sa faci bla-bla-bla. Have a nice day!


La intalniri, Mr X e cu totul altfel, o dulceata de om, amabil, zambitor. Din aceste cauze, cred de fapt ca are un frate geaman nedeclarat, pe care il trimite la consultatii. :)

No comments:

Post a Comment