Wednesday, March 24, 2010

Concedieri

Urasc sa concediez un angajat care isi face treaba.

Desi mi-am petrecut ultimii 15 ani in universitati, mi se par struto-camile, cu structuri depasite de vremuri. Se prezinta drept organizatii non-profit; in realitate sunt business-uri in toata regula ce investesc profitul in diverse fonduri/cladiri etc. Nu am nimic de obiectat acestor investitii, dar ceea ce enerveaza este incetineala cu care se misca si nivelul de politics care fac univ sa piarda bani in mod stupid (un business real ar castiga mult mai mult, in aceleasi conditii). Da, politic sunt safe independent de un management defectuos, pentru ca orice spital care se respecta este fortat sa aiba colaborari cu centre universitare, cu programe de research (ranking mai bun, atrage rezidenti mai buni).

Well, pe scurt, din cauza unor administratori limitati dar platiti cu >0.5 mil$/an, sunt nevoit sa concediez un angajat. Nu mi-ar pasa prea mult, dar asta e bun. Munceste f eficient, e inteligent, ce sa mai spun, de fapt imi cam face partea din treaba care ma enerveaza. Cred ca am mai spus faptul ca sunt adeptul simetriei in relatiile cu cei din jur, mi se pare corect sa sprijini pe cei care te ajuta onest (la max nivelului fiecaruia). Face parte, according to me, din "igiena" sociala, genereaza un sistem de relatii mai solide care pot fi fructificate in viitor. Mi se pare de ex stupid ca un supervisor sa incerce sa pastreze tiranic un angajat intr-o pozitie inferioara potentialului acestuia numai pentru ca isi face bine treaba acolo (dandu-i de ex o referinta fals inferioara realitatii). Anyways, cert e ca am intrebat si pe altii daca nu au nevoie de un assistant bun, toti s-au plans ca trebuie si ei la randul lor sa concedieze/comaseze jobs.

Unde o fi sfarsitul crizei asteia? -in afara de declaratiile stupide ale unor politicieni lipsiti de orice scrupule

No comments:

Post a Comment