Thursday, March 11, 2010

Mere, pere in panere

Ma uitam in pauza de masa peste niste fotografii dintr-un ziar romanesc -nu ma intreba de ce, e a zecea oara cand imi propun sa nu mai citesc nici un ziar romanesc dar tot o fac.

O poza cu un elicopter, 2 soldati constipati. Titlul suna absolut demential:

"Soldati din Nicaragua pazesc un elicopter inregistrat in Guatemala, in apropierea granitei cu Honduras"

Cand citesc titlul asta, imi vine sa rad isteric, in hohote. Nu stiu, poate atinge un tentacul tampit al umorului meu, dar mi se pare o alaturare de tari de un umor teribil. Oricum tarile alea sunt minuscule, putea sa spuna la fel de bine san salvador sau costa rica. Si poaza asta e pusa la poze reprezentative ptr ultimele 24 ore... absolut hilar...

5 comments:

  1. 1. că-i globalizare, 2. că sunt toţi în aceeaşi gaşcă. nu înţeleg de ce nu apare un venezuelean in poveste, ai citit cu atenţie?

    ReplyDelete
  2. probabil ca ai dreptate, fotograful sigur era venezuelean! de origine cubaneza, bineinteles! :))

    ReplyDelete
  3. noroc cu columbianul cu armament mexican cumparat la mana a doua din Rusia care livreaza si catre Venezuela samd...greu la razbelul rece de aici.

    ReplyDelete
  4. Pen says: cred ca iti dai seama ca putem continua asa la nesfarsit :)) . Armament mexican, hm, cand am fost prin San Diego eram cat p-aci sa ajung in tihuana, dar tocmai atunci au fost gasiti niste tineri americani in masina proprie, tinandu-si respiratia de cateva ore bune, asa incat am zis pas. Dar tot o sa ajung eu p-acolo odata si odata :))!!

    ReplyDelete