Monday, March 29, 2010

Paste

Yeeeiiii, vine Pastele! O sa am liber o saptamana!!

Btw, suntem invitati la alti romani. Din cei 10, nu cunosc decat vreo 5. Keep your fingers crossed for me sa nu aiba aia manele. Si sa nu fie salata de icre facuta cu muuuuult ulei de foarea-soarelui, pe care gazdele sa o laude in asa maniera incat sa fiu fortat sa gust. A, fara sarmale, ok? -cele de varza ma streseaza, alea cu in frunze de vita sunt ok.

Racitura e un big red flag ptr mine. Daca mai are si mult ustoroi, sunt mort - nu ma intelegeti gresit, imi place un mujdei, dar cu ceva ne-gelatinos (ciudat ca imi plac totusi jeleurile gen gummy bears, chiar f mult! :) ).

O sa spuneti ca sunt prea pretentios, dar sa stiti ca imi plac urmatoarele:
  •  friptura de miel, cu sos de preferat mai "gros" (n-am prea multa cultura culinara);
  • sosul de mai sus sa fie facut cu ulei de masline si sun-dried tomatoes;
  • drobul;
  • sa ciocnesc oua dar sa le pasez altora sa le manance;
  • ceva placinta, de dovleac ar fi de preferat, e buna si cu branza dulce;
  • cozonac - dar sunt cam pretentios la calitate, mai bine cumpar decat sa jignesc sentimente;
  • check this out - cu cozonacul, sa am si ceva vin rosu, de preferat mai dulce; sau un brandy super;
  • in cazul in care vinul de mai sus e sec, sa il combin cu juma pahar suc portocale (iese ceva gen sangria);
  • sa nu vb la masa despre serviciu/medicina/spitale/criza financiara. planuri de vacanta ar fi un subiect bun, carti, poate stiri generale;
  • neaparat sa nu fie folosita ocazia ptr interese financiare - gen: stiai ca noi facem si poze pentru bebelusi? sau - Uite, vreau sa fac un party cu colegii mei, ar fi un prilej bun sa prezint -si aici urmeaza mai stiu eu ce catalog. NOT interested;
  • mers la biserica - e ok, vreau, pana in clipa cand sunt acolo. Da, cred, dar nu stiu, ma plictisesc teribil intre oamenii aia, ascultand o slujba juma eng juma romana (cred ca o sa merg la biserica greceasca de fapt). Ultima oara cand am fost pe la biserica romaneasca (era tot de Paste), m-am simtit naspa, inghesuiala, comentarii in gura mare, unul intr-o haina de blana!!! pana in pamant care semana cu Mihai Viteazu' fara basca (stiti banuiesc ca era chel) incercand sa faca ordine. Thank you, but no thank you.

4 comments:

  1. Haina de blana pana in pamant si semana cu Mihai Viteazu? Eu zic ca asta e o experienta de neuitat, nici n-ai cum sa te plictisesti :))

    ReplyDelete
  2. sa stii ca probabil asa au crezut si cunoscutii lui Mihai Viteazu initial (experienta de neuitat). Ulterior cred ca si-au schimbat parerea, si destul de rapid judecand dupa urmari. :)

    ReplyDelete
  3. Shoooot, din saptamana aia pe care se presupunea ca o sa o am liber, joi am un meeting de la care nu pot sa lipsesc! offf, trebuia sa le spun ca plec in Africa.

    ReplyDelete
  4. da drob, nu racitura. n-am vazut niciodata friptura de miel facuta cu sos. a, ba da, in stufat. mmno, thx. :)
    M

    ReplyDelete