Friday, March 5, 2010

Insulele Canare

Medicina este frumoasa, dar uneori se da inapoi in fata partii "afaceriste" din mine. Departe de a fi "strans la punga" -din pacate este exact invers- sunt in general atent cu modul in care imi gestionez finantele, privind cu un ochi in viitor.

Acestea fiind spuse, am fost placut surprins de planul parintilor mei de a se muta in Insulele Canare in cativa ani, cand se vor retrage; in a way, nu fac altceva prin acest plan decat sa-mi protejeze mostenirea, right? :)) Am cautat diverse optiuni, in a buyer's market, si sunt cel putin cateva zeci de proprietati interesante.
Sa nu va inchipuiti ca ai mei sunt magnati ai ..., sunt, in termeni vestici, medii ca resurse. Iar, o conceptie oarecum gresita este aceea ca in alte zone frumoase ale lumii casele sunt numai de la jumatate de mil euro in sus. Am gasit chestii faine, chiar superbe unele in jur de 200-300k euro. Preturile? cam ca in Romania, uneori poate mai mici. Deci pare o alternativa viabila, chiar de dorit climei si atitudinii tarii natale. Un loc superb in care sa-ti traiesti batranetea, un fel de primavara-vara continua. Iar daca iei in considerare cresterea preturilor dupa aceasta criza, o mutare financiara inspirata.

No comments:

Post a Comment